tiistai 11. joulukuuta 2012

Sairaana

Muhun on iskeny joku kamala tauti, ripulia ja kuumetta. Järkyttävä pahoinvointi. KOKO päivän oon maannu sängyssä muutamaa vessa ja olkkarivisiittiä lukuunottamatta. Mua on palveltu ja säälitty mikä on sairastamisessa parasta:) Kurkusta on menny alas naturel jugurttia, luumuja ja fantaa. Ajatuskin jostain muusta oksettaa..

Baba on huolehtinu Lennonista aamusta iltaan ja mä en oo tehny mitään muuta ku välillä syöttäny. Rukoilen että pikkunen säästyy taudilta. Pieni rakas ei oo edes päässy mun syliin muutamaa kertaa lukuunottamatta. Illalla vähän ennen Lennin nukkumaanmenoa raahauduin olkkariin ja voi sitä hymyä ja viuhtomista kun Lennon näki mut...melkein tuli itku. Kaappasin pojan syliin ja syötin, ei meinannu pystyä keskittymään syömiseen kun piti mulle hymyillä ja nauraa koko ajan <3

Huomenna olis tarkotus lähteä aamusta Ruiruun sukulaisbileisiin. Jos olo on yhtä huono kun tänään niin sitte muut saa lähteä ja mä jään yksin sairastamaan.

3 kommenttia:

  1. voi raukka!!!! hoppas det går fort över o att du också kan fara till Ruiruun. Hoppas Lennon o de andra klarar sej. Drick mycket!

    VastaaPoista
  2. Laita joko viberiin tai tänne viestiä et lähditkö matkaan vai jäitkö sairastamaan?? Joo muista juoda paljon!!! Vaikka soodavettä!

    VastaaPoista
  3. POLE SANA!
    toivottavasti oot jo parantunut !!

    VastaaPoista