perjantai 21. joulukuuta 2012

Arki...

Arki vauvan kanssa on haasteellista kun sähköt ja vesi puuttuu. Tänään ja eilen illalla ollaan oltu ilman molempia (sähköä on välillä ollu) Pelastus on ollu kaasu ja vesisäiliöt. Ollaan ihan hyvin pärjätty vaikka olis ollu helpompaa jos Lennon vaan söis rintaruokaa. Nyt pitää tuttipullot pestä ja maito lämmittää... Oli aika hyvä fiilis kun tänään alkoi taas vettä tuleen hanasta ja pystyi vessan vetään ja kädet peseen ilman kauheeta säätöä:) edellispäivänä mentiin naisvoimin salonkiin. Mä pesetetin hiukset, otin pedikyyrin, hieronnan ja back scrubin. Kaikki yhteensä 20euroo. Hah. Niin halpaa. Yleellistä että joku pesee hiukset ja sä maksat siitä 2euroo:) olin kotoa poissa noin 6tuntia ja voi sitä riemua kun näin Lenskin taas! Se oikeen tärisi ja pikkuitki ja halus mun syliin. Okei, sil oli nälkä. Mutta varmasti myös ikävä! Kerranki mulla oli paljon maitoa ja oli ilo voida syöttää se kylläiseksi ilman jauheita ja pulloja. Must tuntuu et maidon määrä on suoraan verrannollinen mun omaan syömiseen. Jos mun maha kurnii niin ei varmaan oo maitoo mutta jos oon syöny hyvin niin sitte poikakin saa syödäkseen. Oonki nyt panostanu siihen et söisin enemmän. Aamuisin kenialainen leipä ei maistu joten ostin hyvällä omallatunnolla SUKLAAMUROJA joita syön joka aamu maidon kera! Ihan sama onko se epäterveellistä, tärkeintä on nyt et saan jotain syötyä jotta maito riittäis.  

Käytiin tervehtimässä naapurin kuukautta nuorempaa poikavauvaa. Vauva söi ugalia(!), perunaa, avocadoa, banaania ja joi lehmänmaitoa!! Äiti kyllä imetti myös mutta sanoi että vauva nukkuu paremmin kun saa lehmänmaitoa. Hyvin näytti poika voivan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti