torstai 13. joulukuuta 2012

I'm back!

Lähdettiin eilen sitte kaikki matkaan vaikka mun olo olikin vielä aika huono. Tony haki mulle ruokaa, ainoa 'heavy' food mitä kuvittelin syöväni oli pizzaa joten Tony ajoi Junctioniin ja osti mulla mehevän pizzan joka maksoi 1540KSH!!!!!! eli siis n. 15 euroa!!! Ja ei, se ei ollu perhepizza eikä se sisältäny timantteja tai muita jalokiviä, tsiisus. Söin 1,5palaa ja lähdettiin matkaan. Kiitos uuden hienon moottoritien matka sujui nopeasti ja kuopattomasti. Noin 20min kesti matka Ruiruun. Siellä oli kaikki sukulaiset paikalla ja ruoka valmiina. Olo kohentui päivän aikana ja illalla tunsin olevani jo normaali. Kotiin lähdettiin n. klo 21.

Tänään paluu arkeen on koittanu kun sain nousta klo 8 ylös Lenskin kanssa sillä aikaa kun baba otti takas univelkojaan, tais olla rankkaa olla yksinhuoltajaisä 1,5 päivää :)

Huomenna suunnataan kohti Nakurua josta ollaan varattu hotelli kahdeksi yöksi. Meitä lähtee minä, Sos, Lennon, Tony, Eliud, Meg ja Pete. Hotellin PITÄIS olla semi hieno ja varustettu uima altaalla. Saa nähä mitä todellisuus on. Sunnuntaina matka jatkuu Eldorettiin jossa ollaan muutama yö (en tiiä montako) ja sitte takas Nairobiin.

Grace (Peterin isosisko) saapui Nairobiin sunnuntaina. On ollu niin ikävä sitä! Se on yks parhaimmista tyypeistä kyllä. Se on vähän niinku isosisko mulle ja voin puhua sille mistä vaan. Harmi että se lähtee jo kahden viikon päästä pois.

2 kommenttia:

  1. Selviskö, että mikä tauti sulla oli? Onneks muut ei saanu sitä ja onneks paranit pian :)
    -V.

    VastaaPoista
  2. Ei selvinny mikä tauti kyseessä, ehkä ruokamyrkytys?

    VastaaPoista