keskiviikko 5. joulukuuta 2012

Chill

Olin jo ehtiny unohtaa minkälaisia kenialaiset ihmiset on:) Ah niin ihanan rentoja! Meillä on hauska vuokraemäntä, Tekla. Tunnen sen jo viime vuodelta kun asuttiin tässä samassa taloyhtiössä. Mukava nainen. Se oli meit aamulla vastassa portilla ja toivotti tervetuloa.
Iltapäivällä muut lähti kaupunkiin vaihtamaan rahaa ja mä halusin jäädä kotiin Lennon kanssa, siinä toivossa että saisin nukuttua vähän sit ku sekin nukkuu.
Teklalla on tapana marssia sisään ovesta koska vaan ja tietenkin koputtamatta. Muut oli lähteny just ovesta niin rouva tuli sisään ja käveli keittiöön ja kysyi onko teetä viel jäljellä. Muut oli lähtiessään kehottanu sitä tulemaan tänne koska aamupalalta oli jääny teetä yli. Kysäsin että olisiko hänellä myytävänä pullotettua vettä(mulla jano ja hanasta ei voi juoda). Ei ollu mutta hän sanoi että voi hoitaa Lenniä jos haluan käydä kaupassa. Minä otin rahat ja lähdin kauppaan ja tulin takas n. 15min päästä. Tekla seisoi pihalla talonmiehen ja vartian kanssa rupattelemassa. Kysyin missä poika on. Hän vastas että sen tytön kanssa...ööh...en tienny ketä se tarkotti mutta arvelin että Meg oli tullu takas ja ottanu pojan hoiviin. Väärin! Poikaa hoiti joku siivooja:) Hahahaaa....mua hymyilytti ja ajattelin että joku hieman varovaisempi mamma olis ollu kauhuissaa. Sitte Tekla tuli takas ja alkoi tiskaamaan meidän tiskejä ja nyt se luuttuaa lattoita. Siinä on oikeen monitoimi nainen.

1 kommentti:

  1. onpas aktiivinen vuokraemäntä ku siivookin ;) hineoa että metka meni hyvin ja että ootte perillä! Tiedän että ikävä kasvaa ku näitä tekstejä lukee mutta keep posting!!

    VastaaPoista