keskiviikko 5. joulukuuta 2012

Matkasänky

Ennen matkalle lähtöä mua on mietityttäny kuinka Lennon tulee nukahtamaan vieraassa paikassa illalla kun kotona on muotoutunu niin selkeet rutiinit. Yöunille meno on ollu tosi helppoa ja itkutonta n. 1kk ajan jo.
Tänään nukkumaan meno sujui niin hienosti että en oikeen uskonu pojan nukahtaneen ennenkun kävin tarkistamassa asian. Tein kaikki jutut samalla tavalla kun kotonakin, ainoa ero oli nyt että sängyn sijaan Lennonille ostettiin 'travell bubble', sänky jonka saa täysin suljettua hyönteisverkolla. Sinne se jäi heti tyytyväisenä ja nukahti muutamassa minuutissa. Toivotaan että yö sujuu samalla tavalla kun kotonakin eli herätään vasta aamulla:)

Muut lähti ulos 'drinkille' ja syömään. Peter ei ollu lähdössä mutta sanoin sille että kyllä se voi ihan hyvin mennä muiden mukaan. Turhaan me täällä istutaan molemmat kun toinen voi lähteä vähän viihteelle kun kotona sellasta ei harrasteta juuri ollenkaan. Mua ei haittaa että en 'päässy' mukaan, on vaan ihanaa saada mennä nukkumaan ajoissa. Ennen piti jotenki selitellä miks ei lähde muiden mukaan mutta nyt on helppoa vaan sanoa että pitää jäädä vahtimaan lasta. Tää sopii mulle paremmin kun hyvin. Peter sanoi että mä voin sitte seuraavalla kerralla mennä muiden mukaan ja se jää kotiin Lennin kanssa...en vaan usko että mua huvittaa lähteä...oon niin mummo:)

1 kommentti:

  1. Hei, yritit eilen soittaa, voinko mä vastata? Siis ettei tuu liian kalliiks? Mä olin vähän epävarma

    Mitä te tänään teette? Niin kiva lukea blogia! Ja tästä jää itellekin muisto sitten...

    VastaaPoista