tiistai 29. tammikuuta 2013

Töihinpaluu

Mun töihinpaluuangsti on melko kova. Jos rahaa olis niin jäisin ikuisuuksiksi kotiin mutta koska halutaan matkustella ja jatkaa meidän projektia niin rahaa tarvitaan. Tottakai voisin jäädä kotiin jos niin priorisoisin mutta mutta...tää on vaikee juttu. Haluaisin syödä kakun ja samalla säästää sen. Onneks mun ahdistus aina lievenee vähän kun juttelen muiden mammojen kanssa (kiitos V!) jotka myös palaavat työmaalle kun lapsi on alle vuoden. Myös se että P sanoo mulle että joku päivä meillä viel on niin paljon rahaa että mun ei tartte tehdä töitä lievittää hieman tätä huonoa oloa (niin, haaveilla voi aina). Toivotaan että rikastuminen tapahtuisi nopeasti, mä haluan olla kotona!
Ennen raskautta ja myös raskaana ollessani vannoin että palaan nopeasti töihin. Silloin en tienny että kaikista mammatreffeistä ja leppoisista päivistä sais näin paljon nautintoa. Tää elämäntapa sopii mulle paremmin kun hyvin!

49 päivää äitiysloman loppuun. Snyft.

4 kommenttia:

  1. pakko mun on täällä hymyillä ku muistan sun sanat niin tarkkaan " mä tulisin mökkihöperöksi kotona, mä meen takasi töihin ku mun lapsi on 1kk" Nala oli tällöin 1kk ;)

    -jenni

    VastaaPoista
  2. Äitiysloma on aivan liian lyhyt! Mut aina voi käydä töissä ja jäädä kotiin vielä hetkeksi ennen kuin lapsi täyttää 3- vuotta! Ja toinenkin vaihtoehto on..... Jäädä uudestaan äitiyslomalle :) -Jojo-

    VastaaPoista
  3. Hahaaa! Toi oli hyvä ehdotus, uusi äitiysloma:) Ja lohduttavaa tietty on se et jos tuntuu oikeen pahalta olla siel töissä niin tosiaan voihan sitä aina jäädä uudestaan kotiin. Oon NIIN onnellinen että mulla ei oo missään vakipaikkaa. Tunnen olevani niin vapaa. Voin tehdä just niinku huvittaa, ainoastaan rahatilanne sanelee säännöt. Sairaanhoitajana on vaan niin hyvä olla koska voi tehdä töitä vähän siellä sun täällä. Aina löytyy hommia jos haluaa niitä tehdä.

    VastaaPoista