tiistai 8. tammikuuta 2013

Lennon&Mamma

Baba on kuumeessa ja vetämättömässä olotilassa joten mä oon saanu olla Lenskin kanssa paljon tänään. Aamun ekat päikkärit kesti ruhtinaalliset 3,5 tuntia joten sain nukkua, siivota, syödä ja pyöritellä peukaloita ennenku Tintin heräs pitämään mulle seuraa. Aika chilli päivä. Ollaan oltu enimmäkseen kotona. Mä odotin että Lennon nukahtais tokille päikkäreille ja sitte mä lähdin pienelle kävelylle. Kävin kahdessa isossa tavaratalossa ja syömässä jäätelöannoksen. Sitte pojat soittikin että meidän tilaamat pizzat oli tullu joten kiirehdin kotiin. Seitsemän aikaan olin tylsistyny joten nappasin vauvan kainaloon, marssin bussipysäkille ja hyppäsin matatuun. Ajoin Junctioniin (iso, ISO ostoskeskus josta löytyy kaikki ihanat ravintolat, kaupat ja kuppilat). Matatussa soi musiikki kovalla ja meinasin jo nousta kyydistä pois koska ajattelin että Lennon saa tinnituksen. Musikki laitettiin kuitenki hiljemmalle ja matka jatkui siedettävämmin. Perillä kanniskelin nukkuvaa 8kilosta möykkyä käsivarsillani ja mietin miks en ottanu BabyBjörnii mukaan. Pian L kuitenki heräs ja oli helpompi kannettava.

1,5 tuntii käppäilin ostarilla ja sitte hyppäsin bussiin joka vei meidät takas kämpille. Edestakasen matkan hinnaksi tuli yhteensä 0,5 € :)

3 kommenttia:

  1. Siis kannoiks sä sit 1,5h?? Aika rautainen mimmi oot kyl!!

    VastaaPoista
  2. nukkuva lapsi painaa tuplasti !! hyvä work out !!!
    -jenni työkoneelta

    VastaaPoista
  3. Joo, kannoin:) Paitsi et ku oltiin Nakumatissa niin laitoin sen siihen kärryyn niin sain hetken breikin. Oli kyllä aika painava!

    VastaaPoista