torstai 3. tammikuuta 2013

Flunssa

Nenät tukossa täällä kaikilla meillä kolmella. Yöllä klo. 03 herättiin siihen et Lennon oli ihan tukossa ja hengittäminen kuulosti kamalalle. Nostin pojan meidän sänkyyn ja baba imi räkää sen nenästä (unohdettiin Vaasaan se niistäjä joten suu vaan nenään kiinni ja kova imu). Tehtiin suolavettä ja tiputeltiin sen nenään. Se aivasti joka sai nenän edes vähän tyhjenemään. Mä keitin vahvaa teetä meille johon puristin lime mehua, teki hyvää juoda vähän lämmintä. Sit P koklas tiputtaa lime tippoja omaan nenäänsä joka sai sen aivastamaan ihan hulluna joten tiputettiin Lenskin nenään kans lime mehua:) Klo 04 Lenski takas omaan sänkyyn, annettiin sille meiltä yks tyyny jotta pää olis ylämpänä ja se nukahti nopeesti.

Noustiin normi tapaan klo 07 Lenskin kanssa ja baba jäi kuorsaamaan. Matkan alussa meillä oli systeemi et joka toinen aamu mä nousin sen kanssa ja joka toinen oli baban vuoro mutta se ei oikeen toiminu koska vaikka oli mun nukkumavuoro niin mun piti kuiteski herätä imettämään ja siinä piristyin niin etten saanu enää heti nukuttua. Joten nyt mä nousen aina sen kanssa ja sitte kun se menee takas nukkumaan n. 1,5-2 tunnin päästä niin mun 'vuoro' loppuu ja kömmin sänkyyn. Sitte ku L herää (yleensä tasan 40min päästä) niin baban nousee ja mä saan nukkua. Ja siinä vaihees mulla onki jo väsy ja on IHANAA mennä takas nukkuun:) Miten mä pärjään sitte ku L ei enää nukukaan päikkäreit ja silti herää klo 7? 

Kuvia joulusta: (huom! Isi kato 2 viimestä kuvaa!)


Mama ja baba Stacyn luona vietetty joulu

Katrin joka on päivän vanhempi ku Lennon

Jouluateria


Mamma on vähän aneemisen näkönen

Isin työkalut kovassa käytössä ja tosi hyvin pidetty tallessa! Sam lähetti paljon kiitoksia!
Työkalut kaikki tallessa, isi olis ylpee:)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti