maanantai 3. syyskuuta 2012

Pieni ongelma

Olen viikkojen ajan kehitelly kasvavaa ongelmaa itelleni. Toisesta synnytyksen jälkeisestä päivästä saakka mulla oli PALJON maitoa, joten aloin pumppaamaan sitä aina vähän. Samalla saatiin pakkaseen maitoa josta olis hyötyä kun baba jää Lennonin kanssa yksin. No, sitte kun L oli n. viikon vanha soitin Vaasan keskussairaalan maitokeittiöön ja sain kuulla että maitoluovuttajia tarvitaan. Sain heiltä sähköpumpun ja aloin pumppaamaan maitoa iltaisin ja joskus myös aamuisin. Kuten tiedämme, maitotuotannossa vallitsee kysynnän ja tarjonnan laki eli maitoa on tällä hetkellä niin että voisin syöttää kolmea vauvaa. Ihan kiva sairaalan kannalta jonne oon kiikuttanu 5kg maitoa tähän asti mutta vähemmän kiva mulle ja Lennille, en voi lähteä kotoa pidemmäksi aikaa ilman pumppua VAIKKA mulla olis Lennon mukana koska maitoa kerääntyy niin nopeasti niin paljon että poika ei voi syödä (tukehtumatta) ellen ensin pumppaa...
Pitääpä lopettaa tuo pumppaaminen vähitellen, siitä on enemmän haittaa kun hyötyä...

1 kommentti: