perjantai 7. syyskuuta 2012

Normi elämään palaaminen!

Eilen oli jälkitarkastus Soilin luona. Baba oli niin väsyny aamulla että minä ja Lennon hiivittiin ulos ja jätettiin hänet lataamaan pattereita. Oli niin kiva nähdä Soilia parin kuukauden tauon jälkeen. Meillä oli pieni lahja jostä hän ilahtui kovasti. Siirryttiin sitten lääkärin vastaanotolle ja suureksi yllätykseksi sain juuri sellaisen vastauksen liikuntakysymykseen josta olin vain voinut uneksia! Lääkäri sanoi että saan harrastaa kaikkea liikunta AIVAN VAPAASTI! Ei tartte varoa aerobikkiä, juoksua, hyppyjä tai edes vatsalihasten tekemistä! Mulla meni iho kananlihalle ja sillä sekunnilla aloin miettiä mitä tunteja illalla olisi tarjolla gymillä.

Klo 16 lähdin kotoa, pyöräilin kaupunkiin. Ostin uudet lenkkarit ja tukevat, hyvät urheiluliivit. Sitten pyörä kohti palosaarta ja step tuntia! Ai että tuntui hyvältä hengästyä ja hikoilla! HALLELUUUUUJAAAA. Tätä oon kaivannu raskausviikosta 23 asti kun kaikki kivat lajit piti lopettaa...

Nyt voin siis taas elää normaalisti ja nauttia mun salijäsenyydestä täysillä! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti