sunnuntai 19. elokuuta 2012

Sunnuntai

Baballa on taas yövuoroputki päällä. Nukuttiin koko konkkaronkka klo 13 asti tänään, Lennon ulkona vaunuissa, minä sohvalla ja baba sängyssä. Sitte noustiin, syötiin yhdessä lounasta ja baba lähti salille. Minä ja L lähettiin kauppaan ja kun tultiin sieltä niin baba tulikin jo salilta ja tehtiin vuoron vaihdos. Minä lähdin Ladylinelle bodybalanseen ja baba jäi Lennin kans kotiin. Kun mä tulin kotiin niin baba oli just ehtiny lämmittää maitoa joten päätettiin ettei kannata antaa sen mennä hukkaan vaan annetaan se pojalle. Mua olis huvittanu syöttää poika pullosta mutta baba oli sitä mieltä että se on hänen yksinoikeutensa joten sain vaan katsella sivusta. Illalla kun baba lähti töihin niin me lähdettiin Jennin kanssa poimimaan vadelmia tuolta pyöräteiden varsilta. Nyt Lennon nukkuu ja mun pitäs nopeeta kans mennä sänkyyn et ehdin nukkua ennenku pitää nousta syöttämään 3h tunnin sisällä. Tässä muutama kuva tästä päivästä:

Mun perhe <3

Elämäni miehet <3

Tässä baba höpöttää swahiliks jotain ja Lennon kuuntelee tarkasti

Ihana tulla kotiin kun vastassa on tällänen pallero joka viihtyy parhaiten sylissä <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti