tiistai 14. elokuuta 2012

Pirteä Lennon vs. kaksi aikusta

Eilen ollaan opittu (tai siis baba on oppinu, mä tiesin tämän asian jo) että meidän vauvaa ei kannata antaa nukkua vapaasti iltasin. Eilen L veteli 5 tunnin 'päikkärit' jotka annettiin päättyä itestään klo 01.15 sijaan että me oltas se päätetty aikasemmin. Tuloksena se että kukaan tässä talossa ei nukkunu ennen klo 03.30 ja saatiin vuorotellen silitellä ja kanniskella kitisevää ja ärsyyntynyttä Lennonia joka oli selvästi sitä mieltä et me ollaan ihan hanurista ku ei herätetty aikasemmin. Mä olin kyllä varotellu babaa että jos ei me herätetä juniorii paria tuntia ennen omaa nukkumaan menoaikaa niin tuloksena olis osittain valvottu yö, mutta ei. Se piti näköjään saada kokea ja nähdä itse.
Onneks baba tunsi olevansa vastuussa tästä väärään-aikaan-valvovasta-vauvasta ja hoiti melko itsenäisesti kanniskelut ja kaiken muunkin paitsi syötöt.
Klo 03.30 mä oon menny nukkumaan enkä nyt tiedä sitte kauanko nukuttamiseen loppujen lopuks meni, täytyypä kysästä sit ku isäntä herää ;)

p.s On aika koomista kuinka reilu nelikilonen pötkylä voi pompottaa kahta aikusta mennen tullen...

p.s nr 2. Täytyy kyllä vielä sanoa että meitä on siunattu tosi helpolla vauvalla (koputtaa puuta), eihän 3.30 oo aika eikä mikään kun kyseessä vieläpä suht hiljanen vauva joka vaan välillä kitisee jos ei heijaa tarpeeks lujaa...mut jostainhan munki pitää saada kirjottaa :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti